מיהו הבוגד שחותר תחת המדינה? כנסו ותגלו!

היום 29/03/11 פרסם בוגד פחדן בשם רחביה ברמן כתבה מסיתה נגד ישראל תוך כדי שהוא מסתיר את פרצופו המכעור.
אדון רחבייה המורחב, אם אתה עומד מאחריי דברייך למה הסתרתה את פרצופך?

ב"כתבה" של רחבייה הוא משמש שופר לאירגוני הטרור המסיתים נגד ישראל, לא דיי להם בטרור שהם עושים לישראל הם עוד מעיזים לדרוש מכל הזמרים לא להופיע בישראל.
מאיפה החוצפה הזאת? מאפה להם החוצפה לדרוש מלקהקת הפיקסיז, ונסה פארדי ובוב דילן לא להופיע בישראל? המוסיקה לא שייכת להם ואין שום קשה בינה לבין פוליטיקה.
כשם שמדינת ישראל לא שוללת מוזיקה מאף אחד כך אין להם זכות לדרוש מאף אחד לא להופיע בישראל!

המוזיקה היא שפה בנלאומית וזו זכותה הלגיטימית של כל מדינה להנות מימנה. בניגוד לתושבי עזה שבחרו בממשלת טרור של החמאס תושביי ישראל הם אנשים תרבותיים ומפותחים הנהנים ממוזיקה ומזמינים זמרים מופורסמים שיופיעו אצלהם. בין הישראלים תוכלו למצוא את המנצח המפורסם זובין מהטה שזכה לא מיזמן בפרס יוקרתי בינלאומי, זוכת הארוזיון דנה אינטרנשיונל, אחינועם ניני ועוד.
אני חושב שהחוק להנות ממוזיקה צריך להיות מעוגן בחוק הבנלאומי ללא שום אפשרות לארגוני טרור להגביל אותו.

לאורך כל הכתבה שופר הטרור רחבייה ברמן מתחנף לזמר בוב דילן ולמרות שהוא מודה שמעולם לא נימנע עם מעריצו הוא מחנף אילו ואומר לו מזל טוב איש ועוד כהנה וכהנה ליקוקי ישבן מיגעים שפותחים את הכתבה ומכסים חצי מימנה. וכשכותב ה"כתבה" השטנית פונה בסוף לעניין הכתבה הוא מקדים בשקרים על "מעשי זועה" של ישראל משל לא היה תושב המדינה ונהנה משהות בה...
אני ממש לא מבין, לא טוב לך במדינה? עוף כבנימעט!
לך תגור עם אלי פחימה הבוגדת שהמשותף בינה לבין מכונית סובארו שאת שניהם גונבים בארץ ומפרקים בשטחים...

עד כמה אתה יכול להיות צבוע ולהתעלם מיזה שהברברים האלה שעושים לנו טרור במוזיקה עושים לנו טרור ביומיום ורצחו לנו שלושה תינוקות תמימים באיתר? זה לא טבח? על תינוקות אלה מבני עמך לא כואב לך? מה עם החייל שהם דקרו לנו ביפו? מה עם החימישים וארבע קסאמים ביום אחד? על הגראדים  שכבר מגיעים עד באר שבע? הפצמרים? האוטובוס שהתפוצץ בירושליים וגבה קורבנות בנפש?...
איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי?



מהיום מחרימים את אתר מאקו! 
תתלוננו עליהם במייל האדום בדף שלהם (לחיצה על דלג פרסומת ועל הכפתור האדום הגדול "המייל האדום של חדשות ערוץ 2).


סרטון הסברה למחיקת דף הטרוריסטים 29 מרץ 2011

השקר הגדול על ה"עם הפלסטיני" נחשף!

שמות משפחה "פלסטינאיים" נפוצים
כמו סדאם חוסיין אל-תכריתי שנולד בתכרית עירק,שמות המשפחה של ה"פ.ל.שתינאים" מעידים על מקום מוצאם:

מסרי=מצרים,חאמיס=בחרין,אל-פארוקי=עירק,אל-ארג' =מרוקו,אל-לובנאני=לבנון,אל-מוגראבי=מגרב =מרוקו,אל-ג'זאיר =אלג'יר,אל-יאמאני= תימן,אל-אפגאני=אפגאניסטן,אל-הינדי=תנחשו לבד,חאמתי=חמאת סוריה,אוטמן=טורקיה,עלאווי=סוריה,חאלאבי=חאלב סוריה,דאג'אני= ערב הסעודית,מטאר= כפר בני מטאר תימן,אל-קורד=קורדיסטן פונו לא מזמן ממזרח ירושלים,אל-בגדאדי =עירק,טאראבולסי=טריפולי לבנון,חוראני=חוראן סוריה,חוסייני=ערב הסעודית טוענים שהם צאצאיי מוחמד,מסרווה=מצרים,ברדאוויל =מצרים,אגם ברדאוויל,נאשאשיבי= סוריה,בושנק=בוסניה,זועבי=עירק,טורקי=טורקיה,חאדאדין
=תימן,אבו סיטה= שבט טאראבין מצרים,אל-אזד=תימן,אל-חיג'אזי=ערב הסעודית,אל-תמימי=ערב הסעודית,אל-קוראשי=ערב הסעודית,מוראד=תימן,אל-עוביד=עיר בסודן,אל-תרתיר=כפר תרתיר מצרים,תעמרי=ערב הסעודית,זביידי= שבט זביידי עירק,שעלאן=מצרים בדואים,חמדאן=תימן,אל-באנה=מצרים,המרונים מגוש חלב,הנוצרים שהגיעו מיון וממלטה,הבדואים שפלשו ממצרים,צרקסים מהקווקז,הארמנים ?!

ובל נשכח את הפלשתינאי הכי מפורסם בעולם !ערפת אל-קודווה שכל חייו טען שנולד בירושלים ! ערפת נולד בקהיר ושבטו אל-קודווה מקורו בכלל בחאלב סוריה "AL QUDWA"ירושלים לא מוזכרת בקוראן גם לא פעם אחת גם הפלשתינאים אינם מוזכרים בקוראן ! ( י"ם בתנ"ך 656 פעמים !)לעומת זאת "בני ישראיל" מוזכרים גם בקוראן וגם בחאדית 64 פעם !בכל הרשומות של הרומאים מוזכרים רק יהודים אין שום זכר לשום עם אחר !

גם ההיסטוריונים הערבים הקדומים אינם תומנים ידם בצלחת:”אבן ח'לדון” מתאר בספרו המפורסם "מוקדימה"את ארץ ישראל כמקום מושבו הבלעדי של העם היהודי.”יאקות אל-חמאווי” מציין בספריו "מכה קדושה למוסלמים ירושלים קדושה רק ליהודים" .המוסלמים טוענים שמוחמד טס על סוס מכונף)LOL( ביום מותו כל הדרך אל "מסגד מרוחק" שלדבריהם נמצא על הר הבית !

רק שכחו לציין שההיסטוריון הערבי ”אל-ואקידי” טוען בספרו "ספר הקמפינים" שהמסגד נמצא לא רחוק ממכה !מה גם שבזמן מותו של מוחמד בשנת 632 לא עמד שום מסגד על הר הבית אלה כנסייה בסגנון ביזנטי שנקראה כנסיית סיינט מרי אוף גאסטיניאן !.

אז OK בואו נגיד שכל היהודים זה פיקציה ! אין עם כזה ומעולם לא היה קיים בית המקדש !תסבירו לי למה לפלשתינאים שחיו פה מאז ומתמיד יש שמות משפחה כמו בושנק=בוסניה??הרי שלא כמו היהודים שהוכרחו לשנות את שמות משפחתם לשמות גלותיים ע"י השלטונות הנוצרים בימי הבינים מה התרוץ של הערבים לשמות כל-כך לא "פלשתינאים" ??

הטרור של הערבים בלוד - הכתבה שתדהים אתכם לגמריי

בסוף הכתבה מחכה לכם "הפתעה"...

כל מי שביקר פעם בלוד זוכר את שורת החנויות שקידמו את פנו בכניסה לעיר בתחנה המרכזית. שורת החנויות כללה את כיתן, טמבור, וחנות לכלי כתיבה אך "משום מה" יום אחד חנויות אלה מיהרו להסגר והם נהרסו בזה אחר זה ובמקומם ניבנה מיסגר ענק שמהוה את הפנים של המדינה לעיר לוד שלייד נמל התעופה..

מאז, הערבים לא הסתפקו במיסגד ענק זה אלא המשיכו להתפשט כסרטן על העיר לוד בבנייה לא חוקית. הם העיפו את בעל הקיוסק יעקב שהיה לו שנים קיוסק ברחוב נתן שורץ המרכזי בלוד ובנו במקומו קיוסק מישלהם שמושך מידי יום ערבים שטרידים את בנותינו. כאילו לא די להם שהם כבר כבשו כבר את כל לוד העתיקה עד כדיי כך שאנסו מישהי ברחוב הרצל הם לא מפסיקים להשתלט על לוד.

בזמן שהמיתפללים שלנו קמים בשקט לתפילה, הערבים בלוד הברברים צירכים שיצעקו להם ברמקול כדיי לקום. תושבי לוד סובלים מקריאות "אללה אכבר" מאין ספור מיסגדים בכל פינה בשעות לא מקובלות בארבע בבוקר שמהדהדות בכל לוד גם  במשך היום. לפי החוק אסור להרעיש בשעה ארבע בבוקר ואסור להקים קול רעש באופן קבוע גם בשעות רגילות. אבל המואזין מצפצף על החוק ולא מספיק לנבוח. נציין בנוסף את סידרת נביחותו השבועית שחוזרת על עצמה כל יום שישי בשעה 12 בצהריים שבו הוא מתלהם ומסית במשך שעה לפחות ללא הפסקה נגד ישראל...

כשפונים לדובר עריית לוד יורם בן הרוש הוא מטייח את הדברים בגבב אינפורמצייה לא רלבנטית ללא שום פתרונות וניכר שמה שמעניין אותו הוא רק כסאו.. בתגובה לצעקות המואזין הוא אומר "ביקשנו מימנו שינמיך". אוקיי אתם כבר מבקשים שנים שינמיך אך במקום לנבוח בשקט לכפר שלו הוא מגביה ובשיתוף פעולה עם המסגדים שצצים בכל פינה הם מהדהדים בקריאות "אללה אכבר" שלא פוסקות בכל לוד!

כפרס על כך, מייד עם הבחרו לפני כחודשיים שלוש ראש העיר מאיר ניצן העניק את כל התקציב שהממשלה נתנה לו שיתחיל ברגל ימין לערבים. הוא נתן להם כסף לבנות בית ספר ערבי בלוד. נחשו כמה כסף?
ארבעים וחמש מיליון !!!
ארבעים וחמש מיליון ש"ח ראש עיריית לוד מאיר ניתן נתן לערבים שיבנו בת ספר!
הוא לא הסתפק בזה והוסיף ודרש שהבת ספר יבנה "לפי מאפניינים אתניים של המיגזר" עם פיתוחים ועיצובים בצורת קשתות.

במקום לקנוס אותם על הטרור בלוד וצפצוף על החוק עם הרעש מהמיסגדים הוא נותן להם ארבעים וחמש מיליון!
מה קרה ל"עניי עירך קודמים"? בת הספר חב"ד בלוד שבו גדלתי בקושי עומד על תילו ומאז שנולד לא זכה לקבל אגורה אחת!
תלמידים מלוד שרצו לינסוע עם חבריהם מרמלה לפולין ללמוד קצת על השואה לא יכלו לנסוע כי עיריית לוד לא מפנה תקציבים לזה כמו עיריית רמלה אבל 45 מיליון לערבים יש לעיריית לוד לתת...

נסו לטייל פעם אחת לאורך הכביש הראשי לצד שכונת הרכבת ותראו איך הם משתלטים על קרקעות בצורה בילתי חוקית. ואני לא מדבר על מגורים בבניין אחד על השני כמו שאנחנו גרים אלא בתים צמודי קרקע עם גינה ומה לא... הם מרחיבים את ביתם שניבנה לא כחוק על ידי השיטה הידועה של הצבת גדר עם ברזנט ירוק שמסתיר את הבנייה מאחרו וכך הם נוגסים שטחים ענקים ומחליפם את הברזנט בחומת בטון. כך עשו במכולת אזברגה בשכונת הרכבת שבנו לייד ביתם מכולת מישלהם שלא הסתפקה בלתפוס עשרות מטרים אלא אף עלתה על המידרכה הצרה ומאלצת את העוברים ושבים לרדת לכביש באופן מסוכן!

חיי תושביי העיר לוד לא חיים והזילזול של המישטרה בנדון מדהים בעוצמותו. יום אחד התקשרתי למישטרה לאחר שנחרדתי לישמוע צרור יריות שלעולם לא ניתן להתרגל אליהם והפקידה שלעסה מסטיק אמרה לי כלאחר יד "זה בסדר יש להם חתונה".. מה זאת אומרת "זה בסדר יש להם חתונה"?????? מאפה את כבר יודעת שיש להם חתונה שלחו לך הזמנה? ואים כן ככה מותר לירות חופשי חופשי? בדקתם אם הנשק שירו מימנו ברישיון? גם אם הוא ברישיון אסור לירות ככה! אם יגיע כדור טועה אלינו ומישהו יהרג רק אז תתעוררו?
הערבים לא מסתפקים רק ביריות ואף יורים זיקוקים כל שבוע באופן לא חוקי ליצור הרגשת טרור תחת פיצוצים איומים אלה, תוסיפו לכך את צעקות המואזין "אללה אכבר" בארבע בבוקר, השתלטות על קרקעות באופן שמאלץ אותנו לרדת לכביש ועוד כל מה שמתואר תקבלו "חווית מישתמש" של טרור!

כמעט שכחתי לציין שכשהייתי קטן הייתי נוהג ללכת למתנ"ס שהוקם במקום לאפשר תעסוקה לנוער על מנת שלא יסתובב ברחוב... את המתנ"ס שניקרא מתנ"ס לזרוס הקים תורם יהודי נדיב בשם לזרוס שרצה שיזכרו את שמו לטובה אחר מותו. לפני כמה שנים מישהי כתבה מישהי במקומון "גל שבע" בלוד למה הסירו את השלט "מתנ"ס לזרוס וכתבו במקומו "יד רחל" התשובה המוזרה הייתה "המבנה בשיפוצים והשלט יוחזר שיסיימו" למרות התמיהה לא התיחסתי אך הכעיס אותי לגלות שהשיפוץ הסתיים כבר לפניי שנתיים והשלט עדיין לא הוחזר. משמע שיקרו! לא רק זה, אלא סגרו את המתנ"ס ופתחו במקומו גן ילדים לערבים!

בנוסף לזה, עיריית לוד החליטה לסגור את בית ספר הבנים בלוד "כי הוא חלש" וכאמור הפנתה 45 מיליון לבניית בית ספר לערבים. איך הם יכולים לקבוע פתאום שבת ספר הבנים "חלש" לאחר שאני זוכר אותו עשרות שנים מהיותי ילד שגדלו בו והתחנכו בו תלמידים רבים. אז פתאום הוא חלש? או שזה מגמה ברורה ליסגור בתי ספר יהודים ולבנות בתי ספר ערבים? השבוע עיריית לוד נתנה עוד שטח במקום מרכזי בלוד ברחוב הרצל שיבנו שם גן ילדים לערבים. הערייה הסתתרה במעשה זה והעניקה את ה"קרדיט" לקבלן חסונה בשירי הלל במוקומון על תרומתו הכבירה... מה התרומה בזה? הקרקרע היא קרקע של עיריית לוד! יותר נכון, של כל תושבי לוד התמימים שמשלמים ארנונה ומיסים ועיריית לוד מוכרת את נכסיה בהפקרות ובצורה שמעוררת חשד...

העיר לוד שייכת לעם היהודי שלו הובטח "לך אתן ארץ זו, לך ולנחלתך" עוד מתקופת התנ"ך. העיר לוד מוזכרת בגמרא(75) כעיר מוקפת חומה מימות יהושע. בזוהר (ויקרא, דף מב ב) שכתוב בה: "ר' אבא הוה אזיל בפרקמטיא למערתא דלוד". בפסוקי חז"ל נערים שיצאו לעמול במלאכות ב"מערה" הסמוכה לישיבה של לוד.


הערבים והשמאלנים מתכננים מחר יום שלישי 29.32011 הפגנה ברחוב הלן קלר בלוד בשעה שמונה הם מתכונים לצעוד לכיוון רחבת העירה בלוד.


אני רואה חשיבות עליונה לבלום קודם כל מזימה זו של השמאלנים לכיבוש העיר היהודית. כמו שלא נמשיך למלא דלי עם חור במיים אלא קודם ניסתום את החור, נעדיף לבלום מזימה זו ונעצור את הטרור בלוד במקום עוד הפגנה בכיכר רבין.

עכשיו יש לנו הזדמנות  להפתיע אותם כהוגן !
 חכו להם ביחד איתי ברחבת עיריית לוד (כיכר קומנדו) היום בשעה חמש וחצי.
להתראות..

נ.ב. אל תסתפקו רק בלתת לייק להשקיט את מצפונכם כאלה שתמצית חיים הם התוכניות המטופשות בסגנון האח הגדול והישרדות. ההישרדות האמיתית שלנו היא כאן ועכשיו בלוד היהודית שנישדדת מאיתנו ובכל עיר ועיר(אם עוד לא הגיעו אלייך המישלוח בדרך...) ! עם ישראל לא ניבנה בלייקים אל על בלחימה של גיבורנו אמיצים שחירפו נפשם והיו מוכנים ללכת לכל קרב בשביל לשמור על המדינה לבנינו!


האזינו לגלגלצ

חפש בבלוג זה

מופעל על ידי Blogger.