גם אתם ניתקלתם ביצור הזה?

ע. חבשי ר.ח'ליפה, (עבדול)

מיזה זמן רב שמתי לב ליצור בכינויי "ע. חבשי ר.ח'ליפה " שמגיב באתר נענע ומנסה לעשות לוחמה פסיכולוגית בהטחות פאטתיות כאילו יהודים רצחו את התינוקות באיתמר ושאר ברבורים.

לאחרונה הוא גם נכנס לבלוג שלי וניסה לחזור שוב על הדמגוגיה הזו בשגיאות כתיב רבות מבלי שיהיה אפשר להבין כלל מה הוא כותב חוץ מיזה שהוא ערבי.

לאחר שלא התיחסתי אלו שם הוא שלח לי את אותה הודעה בפייסבוק תחת הכינוי "ניסים יצחקוב".

נא לדווח על הפרופיל של המתחזה בפייסבוק תחת הכינוי "ניסים יצחקוב" שבו הוא נימצא בלינק הזה:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002221269727

ניסים יצחקוב

בלחיצה על הלינק "דווח / חסום אדם זה" בדף שלו בפינה הימנית התחתונה

יש לו עוד פרופיל שבו הוא מקלל יהודים תחת הכינוי "ע. חבשי ר.ח'ליפה, (עבדול)" בלינק הזה:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000675736415
גם עלו יש לדווח בלחיצה על הלינק "דווח / חסום אדם זה" בדף שלו בפינה הימנית התחתונה.

תודה.

מה שבתקשורת לא אמרו על רצח השחקן ג'וליאנו מר בג'נין


השחקן  ג'וליאנו מר שאימו יהודייה ואביו ערבי הפעיל לימודי תאטרון ל"דו קיום" בין ישראלים וערבים ונירצח היום  בג'נין.
השחקן ג'וליאנו "עלו השלום"

ג'וליאנו מר שהתבטא בעבר בטלויזיה וצידד בערבים, פגש היום את האמת או אם נדייק עולם האמת. חברו הערבים של השחקן ג'וליאנו מר סתמו את הגולל על דברו באים הם בעד "דו קיום" או לא...

הברברים האלו רצחו את השחקן השחקן ג'וליאנו מר שסך הכל רצה ללמד אותם קצת תיאטרון וחיים שלווים, אך אצלהם נורמליזצייה היא קללה והם רצחו אותו.

כמו שהוא פגש באמת מאוחר מידי יש לקוות ששאר תומכיהם של רוצחים אלה מהשמאל לא יפגשו גם מאוחר מידיי באמת וישובו לעמם היהודי ובמקום לבזבז זמן על רוצחים יעשו לעמם היהודי שכל מה שהוא מבקש לחיות בשקט ושלווה בלי שירצחו את  ילדיהם כפי שנירצחו ילדינו באיתמר.

כולי תיקווה שילמדו ממיקרה זה וממיקרה גולדסטון ויעשו אחד ועוד אחד וישובו לעמם.



הבלוף הגדול של ערוץ 2 נחשף

במוצ"ש האחרון פרסם ערוץ 2 כתבה נוספת בסידרת הכתבות של אוהד חמו הדואג לאוייבנו.

יחד עם שותפו לפשע דני קושמרו הם יצאו לרמאללה "ליבדוק אם מדובר בעניין רציני" כל העניין הזה של האינתיפאדה השלישית בפייסבוק.
שימו לב לדמגוגיה הזולה שבה הם פתחו את הכתבה במילים "אם מדובר בעניין רציני" והזלזול באינטליגנצייה של הצופים כאילו שלא ישימו לב שהכתבה לא אוביקטיבית והם מנסים לייפות את המציאות כאילו זה לא רציני שהיו  350.000 חברים בקבוצה ההיא של המסיתים

לאינתיפאדה שלישית..

הם הראו את עצמם כאילו הם מטיילים בחופשיות ברמאללה אבל הכל מבויים כדי שיראו כאילו הכל בסדר. לכו אתם "לטייל" שם עכשיו ותראו אם תצאו מישם בחיים...
גם אותם הערבים לא היו מחזירים בחיים אלא שייש להם אינטרס וברגע שלנחשים האלה לא היה אינטרס, היו שוחטים ממיזמן את קושמרו וחמו.

אוהד חמו לובש כל הזמן שחור לא כי אביו מת אלא כי ככה זה אצל האנרכיסטים שמתאבלים על חבריהם הערבים.

בכתבה ראינו איך אוייבי ישראל לוחצים לחמו את הייד והוא ממש חבר שלהם.חמו מנסה לצטט ממה שכתוב בקבוצם המסיתה לאינתיפאדה שלישית נגד ישראל כאילו מדובר בקבוצה תמימה אך אנו יודעים מה משמעות המילה אינתיפאדה שבה ניקראת קבוצה זו ומה משמעות האגרוף בתמונת קבוצתם.
 כולנו ראינו את שאר המסרים בקבוצה שאותן הוא לא ציטט.. אם אלה דברים של מה בכך קבוצתם לא הייתה ניסגרת.

לא פעם נתפסו מחבלים שניסו להעביר הוראות הפעלה למחבלים דרך הפייסבוק. לצערנו קיימות עדיין קבוצות כאלה היוזמות פיגועים ואתה יכול להביא לסגירתם קבוצות כאלה בפייסבוק בהצטרפות לקבוצתו "גם לי נימאס מהפיגועים".

מפעילי הקבוצה שנימחקה הודו שבכוונתם "להרעיש עד כמה שאפשר למתנחלים בבת אל". אלה הם חברו של אוהד חמו שלוחץ את ידם ועושה להם כתבות תדמית.
למה אוהד בן חמו ודני קושמרו לא יכולים לדאוג לבני עמם היהודי שנרצחו לו שלשוה תינוקות באיתמר? זה בגלל שהם מזוכיסטים או מה?

בצורה טיבעית לכאורה אך מבוימת לחלוטין,  חמו שואל את חברו "איך אתה מרגיש"? וקושמרו עונה לו "כמו בעיר ים תיכונית תמימה" ובלי להתבייש הם ממשיכים מייד לדון בלינץ שהברברים ברמאללה עשו שם לחייל הישראלי שנכנס לשם בטעות ואכלו לו את הבטן... "ממש עיר ים תיכונית תמימה"... חמו אומר לו "רמאללה השתנתה אין ספק" ומייד רואים ברקע שלט גדול של המרצח ערפאת עם חברו הרביי מרצחים לצידו... קושמרו שואל אותו מה מוזר בתמונה הזאת? וחמו עונה לו ששם הם בייחד עדיין. איזה צדיקים! ממש "שבת אחים גם יחד".

והם ממשיכים לצלם פוסטרים שמתנופפים בהם בגאווה תמונותיהם של אחמד יאסין ופתחי שקאקי הרביי מרצחים... "רמאללה עיר תמימה"... בגלל זה שהם נכנסו ל"אוהל המחאה" שם הם אמרו להם שהם יעשו להם בלגאן...

מקימי האוהל בקשו מאוהד חמו ודני קושמרו לזוז מישם במילים "אתם תעשו לנו פה בלגאן" כי כניראה רמאללה לא עיר תמימה.. שחמו הכסיל שאל אותם למה הם ענו לו בפירוש כי אתם ישראלים. וחמו הסביר לקושמרו שזה נגד ה"תטביע", הווה אומר נורמליזצייה. אבל איך זה יכול להיות שזה נגד הנורמליזצייה הריי אמרתם שרמאללה השתנתה לא?

חמו מייד ממשיך ומספר לקושמרו על חברו הטוב מגדודי אל אקצא בשכם...
חמו מתאר את חברו זה ב"כינוי כבוד" כמו "פרשיי הליילה" משל תיאר איזה נדבן ידוע שתורם לעניים וכבוד להיות חבר שלו.
חמו לחץ את ידו המגואלת בדם של המחבל וקרא לו "אחי" והמשיך להתחנף אלו בשאלה אם הוא זוכר אותו...

קושמרו אמר ש"מה שמפתיע אותו זה שאף אחד לא יודע כאן מי עומד מאחרי קבוצת האינתיפאדה בפייסבוק". ממש מפתיע...רוחות רפאים הקימו את הקבוצה.. כולם שם ברמאללה בכלל שייכים לל"ו צדיקים ובכלל הם עוסקים כל היום במתן צדקה וגמילות חסדים..
חמו וקושמרו לא חששו לרדת לשיא הפתאטיות שצילמו את חבריהם אויביי ישראל אומרים ש"זה בכלל הישראלים שפתחו את הקבוצה הקוראת לאינתיפאדה שלישית בפייסבוק".
חמו ממשיך לשמש שופר לדבריי הבלע של אוייבנו וציטט אותם אומרים שלא הם אחראים לרצח התינוקות התמימים מאתמר.

חמו הכסיל עוד הוסיף ואמר ש"אפשר להוציא מיזה משהו טוב כי עצם זה שהם מתנערים מהרצח זה טוב". לא ולא חמו. הדמגוגיה הזולה הזו שלך לא תעבוד על הצופים האינטלגנטים. בוודאי שרוצח לא יודה שהוא רצח... הם לא מתנערים ולא כלום הם פשוט מנסים להתחמק מהמציאות ולשקר שישראלים רצחו אותם. אתה באמת מצפה שנאמין לזה?

קושמרו אומר לחמו באירונייה "צוקרברג משלנו מזל שיש לנו קשרים".
צר לי לאכזב אתכם קושמרו וחמו אך אתם לא "משלנו".
אתם משמשים שופר לאוייבנו ועומדים איתם בקשר. לא רוצים בוגדים בתוכנו!

אם לומר את האמת, ניראה שגם צוקרברג לא משלנו שהוא מאפשר הקמת קבוצות כאלה כיוון שעם תקציבי הענק העומדים לרשותו וכוח האדם והטכנולוגייה, לא יקשה עלו לשים איזה עובד או תוכנה שתקיש את המילה "אינתיפאדה" או מילים בנוסח זה במנוע החיפוש של פייסבוק וכל פעם שתצוץ קבוצה כזאת תמחק באופן אוטומאטי או ידני... אלא שניראה שמר צוקרברג מצפצף על חייה ותן לחיות  ועל החוק הבנלאומי ומעניין אותו רק המיליארדים שיש לו... אפה כל "ארגוני זכויות האדם" לנוכח קבוצות אלה הקוראות להשמדת ישראל?

חמו וקושמרו מנסים לרפות את ידנו בטענה שצצים קבוצות חדשות כאלה בפייסבוק אז מה? אם צצים זה אומר שנפסיק לסגור אותם? הייתם מתים!
אנו נסגור קבוצות כאלה ונרוצץ את גולגלתם בכל פעם שיצוץ פרצופם המכוער!
הצטרפו עכשיו לגם לי נימאס מהפיגועים ויחד נעשה להם סוף.



האזינו לגלגלצ

חפש בבלוג זה

מופעל על ידי Blogger.