נאומו המלא של נתניהו

הנאום מתחיל לאחר הפרסומת

הוכחה שהתקשורת שמאלנית


הרוג וכ-30 פצועים בהתנגשות בין משאית לאוטובוס בכביש 1

כוחות גדולים של מגן דוד אדום הגיעו לזירת התאונה, סמוך למחלף בן שמן, ונאלצו לקבוע את מותו של אחד הנפגעים. 3 מהפצועים - במצב קשה. במקום נרשמים עומסי תנועה כבדים והתנועה מופנית לדרכים חלופיות 

אדם אחד נהרג וכ-30 נוספים נפצעו הבוקר (שלישי) בתאונה בין אוטובוס למשאית בכביש תל אביב-ירושלים. בהתנגשות בין המשאית לאוטובוס בקו 405 של חברת אגד, נפצע גבר בשנות ה-30 לחייו באורח אנוש, אולם זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. שלושה בני אדם נפצעו בתאונה באורח קשה ושניים נוספים באורח בינוני.

זירת התאונה, הבוקר. שני פצועים נלכדו באוטובוס
 זירת התאונה, הבוקר. שני פצועים נלכדו באוטובוס   צילום : סוכנות הידיעות "חדשות 24" 

 פרסום 
סמוך לשעה 9:30 דווח למגן דוד אדום על התאונה וצוותים גדולים של מד"א הוזעקו לזירת התאונה, סמוך למחלף בן שמן. ממגן דוד אדום נמסר כי שניים מהפצועים פונו מהמקום כשהם מחוסרי הכרה וכי הצוותים הרפואיים בזירה הבחינו בנפגעים שסובלים מחבלות בכל חלקי גופם.

עוד דווח כי הפצועים באורח קשה סבלו מפגיעות בפלג גופם העליון ומפגיעות טראומה. "לזירת האירוע הוזעקו למעלה מ-15 צוותים של מגן דוד אדום, בהם ניידות טיפול נמרץ", סיםר דובר מד"א, זכי הלר, לחדשות נענע10. "מזירת התאונה פונו 24 נפגעים קל, 5 במצב בינוני ועוד שניים במצב קשה לבתי החולים שיבא, בילינסון, אסף הרופא וקפלן".
טיפול בפצועים סזירת התאונה. 15 צוותי מד"א הוזעקו
 טיפול בפצועים סזירת התאונה. 15 צוותי מד"א הוזעקו   צילום : סוכנות הידיעות "חדשות 24" 
משירותי הכבאות נמסר כי צוותי הצלה במקום התאונה נאלצו לחלץ שניים מהנפגעים שהיו לכודים באוטובוס, אחד מהם הוא ההרוג בתאונה שנלכד בתוך האוטובוס במשך זמן רב. מוטי בוקצין, דובר זק"א, סיפר כי אנשיו מטפלים בפינוי גופת ההרוג מהזירה.

מהמשטרה נמסר כי בשלב זה נסיבות התאונה עדיין נחקרות וכי הכביש נסגר לתנועה. כתוצאה מהתאונה שוררים במקום עומסי תנועה לשני הכיוונים. בעקבות התאונה סגר אגף התנועה של המשטרה את כביש מספר 1 לכיוון ירושלים. התנועה מופנית למחלף לוד ומשם תתאפשר ההתחברות לכביש מספר 443 או בחזרה לכביש מספר 1 דרך צומת גינתון.


שתף בפייסבוק

הנאום המלא של בינימין נתניהו בפני איפא"ק


הוכחה שהשמאלנים עוברים על החוק

האזינו לגלגלצ

חפש בבלוג זה

מופעל על ידי Blogger.